Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Lojistik Faaliyetler
(Hizmet Kalitesi ve Müşteri Değeri)
Temmuz 2012 / 1. Baskı / 330 Syf.
Temin edilememektedir.
 
   

Lojistik yönetimine makroekonomi ve mikroekonomi olmak üzere bakış açısı iki yönlüdür. Özellikle makroekonomik koşullar açısından ülkelerin gayri safi milli hasılaları üzerinde önemli etkilere sahiptir. Mikroekonomik açıdan yaklaşıldığında ise işletmelerin başarısının tesis edilmesinde çok büyük bir role sahiptir. Üretim, pazarlama ve diğer fonksiyonel alanların başarısında pazarla bütünleşik hareket etmesinden dolayı önemli rollere üstlenmektedir.

Pazar yönlü uygulamaların ağırlık kazandığı işletmecilik uygulamalarına paralel olarak yaşanan deregülasyon, özelleştirme, perakendecilik dönüşümü ve teknolojik değişim eşiğinin kısalması gibi unsurlar lojistik sektörüne bakışı ve uygulamaları önemli derece de etkilemiştir. Değer temelli yönetim felsefesi doğrultusunda değer arttırıcı faaliyetler olarak da görülen lojistik yönetimi uygulamaları müşteri açısından özgün çözümler oluşturan bir noktaya ulaşmıştır.

Konu Başlıkları
Lojistik Faaliyetler ve Hizmet Kalitesi
Müşteri Değeri
Lojistik Faaliyetler, Hizmet Kalitesi ve Müşteri Değeri Arasındaki İlişki
Lojistik Ulaştırma Faaliyetlerindeki Hizmet Kalitesinin Müşteri Değeri Yaratmadaki Rolü ve Kütahya Yurt İçi Kargo Şirketinde Bir Uygulama
Barkod: 9786055437992
Yayın Tarihi: Temmuz 2012
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 330
Yayınevi: Detay Yayıncılık
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Orhan Çağlayan
Eylül 2024
240.00 TL
İndirimli: 204.00 TL (%15)
Sepete Ekle
Sevgi Sezer ...
Şubat 2024
150.00 TL
Sepete Ekle
Orhan Çağlayan
Ekim 2023
265.00 TL
İndirimli: 225.25 TL (%15)
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2024