Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Reklam Çekicilikleri
Eylül 2010 / 1. Baskı / 336 Syf.
Fiyatı: 265.00 TL
Temin süresi 2-3 gündür.
 
Sepete Ekle
   

Cinsellik, mizah ve korku; kitle iletişim araçlarının hemen hepsinde sıkça başvurulan dikkat çekme ve ikna etme temalarıdır. Bu çekiciliklerin en “yaratıcı” biçimde değerlendirildiği alan ise elbette reklamlardır. Tüketici kitlesinin, yani aşağı yukarı bütün toplumun fiziksel, psikolojik ve sosyal gereksinimlerine ustaca seslenen reklamlar, eksikleri gerekirse mucizeler yaratarak giderme vaadiyle, tüketim konusundaki tercihleri yönlendirirler.

Tüketicinin satın alma kararı verirken bir ürünü değil de diğerini tercih etmesini sağlayan, işte bu vaat dolu mesajın içeriği ve sunuluş biçimidir. İstenen etkiyi yaratabilmenin en kestirme yolu ise dürtülere seslenmektir. Profesör Müge Elden ve Araştırma Görevlisi Uğur Bakır, reklamın dilini, yöntemlerini ve cinsellik, mizah ve korku çekiciliklerinin bu düzlemde nasıl ve neden yer aldığını hem meraklısına hem de uzmanlara hitap edecek şekilde anlatmayı başarıyorlar.

Barkod: 9789750508066
Yayın Tarihi: Eylül 2010
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 13x21
Sayfa Sayısı: 336
Yayınevi: İletişim Yayınları
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Oya Tokgöz
Ekim 2024
440.00 TL
Sepete Ekle
Hasan Tutar
Ekim 2024
330.00 TL
Sepete Ekle
Kemal Çağlar
Mayıs 2024
200.00 TL
Sepete Ekle
Selin Tüzün Ateşalp ...
Aralık 2023
265.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2024