Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Yeni Medya Planlama ve Tüketici Davranışları
Geleneksel ve Dijital Medyayı Kapsayan Bütünleşik Medya Planlama
Ocak 2018 / 1. Baskı / 531 Syf.
Baskısı tükenmiştir.
 
   

En güncel konuları içeren ‘Yeni Medya Planlama ve Tüketici Davranışları' kitabı, geleneksel ve dijital medya planlamasını ilgi çekici ve kolay anlaşılır örneklerle açıklamaya çalışmış.

Disiplinlerarası bir uzmanlık alanı olan, birtakım çalışmasını gerektiren çağdaş medya planlaması, daha dinamik, yaratıcı, kişiselleştirilmiş ve öngörülü bir tüketici deneyimini benimsemelidir. Araştırmaya, strateji oluşturmaya, optimizasyona daha fazla önem vermeli, analizler ve verilerle entegre edilmelidir. Kişiselleştirilmiş hedeflemenin yanısıra, televizyon gibi mecraların güçlü desteğiyle geniş kitlesel erişim imkânı sağlayacak çevrimiçi ve çevrimdışı etkinlikleri kapsayan bütünleşik bir bakış açısı geliştirmelidir.

(Tanıtım Bülteninden)

Barkod: 9786059574136
Yayın Tarihi: Ocak 2018
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 531
Yayınevi: Çantay Kitabevi
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Oya Tokgöz
Ekim 2024
440.00 TL
Sepete Ekle
Hasan Tutar
Ekim 2024
330.00 TL
Sepete Ekle
Oya Tokgöz
Eylül 2024
295.00 TL
Sepete Ekle
Kemal Çağlar
Mayıs 2024
200.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2024