Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Nöropazarlama Reklam Tasarımı ve Etik
Aralık 2017 / 1. Baskı / 199 Syf.
Fiyatı: 169.00 TL
Temin süresi 2-3 gündür.
 
Sepete Ekle
   

Nöropazarlama, genel olarak pazarlama araştırmalarını, özel olarak ise tüketici davranışlarını daha net ve doğru olarak açıklamak amacıyla, nörobilim çerçevesinde geliştirilmiş teorilerin, modellerin ve teknolojilerin kullanıldığı disiplinler arası bir bilim dalıdır.

Bu kitabın amacı; çağdaş bilimsel yöntemlerin gerektirdiği biçimde, reklam öğelerinin insan zihninde yarattığı duygusal ve bilişsel etkilerin Nöropazarlama teknikleri ile nasıl değerlendirildiğinin ve bu değerlendirmeye dayalı olarak reklamların yeniden nasıl tasarlanabileceğinin okuyucuyla paylaşılmasıdır. Bu kitap içeriği itibari ile hem reklam sektörü çalışanlarına, hem de akademik dünyada; tüketici davranışları, bütünleşik pazarlama iletişimi, reklamcılık ve pazarlama araştırmaları gibi alanlarda uzmanlaşmak isteyenlere, yüksek lisans ve doktora öğrencilerine yol gösterici bir rehber niteliğindedir.

(Tanıtım Bülteninden)

Barkod: 9786059221672
Yayın Tarihi: Aralık 2017
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 13x19
Sayfa Sayısı: 199
Yayınevi: Siyasal Kitabevi
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Hakan Karabacak
Ocak 2025
255.00 TL
Sepete Ekle
Fikret Yaman
Aralık 2024
130.00 TL
Sepete Ekle
Hasan Tutar
Ekim 2024
330.00 TL
Sepete Ekle
Oya Tokgöz
Ekim 2024
460.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2025