Bu çalışma, halkla ilişkilerin tanımı, tarihsel gelişimi ve süreçlerinin ardından, bu güne kadar akademik camiamızda ihmal edilen halkla ilişkiler araçları üzerinde yoğun bir şekilde durmaktadır.
Bir halkla ilişkiler çalışması için olmazsa olmaz unsurların başında araçlar geldiğinden bunların özelliklerini, geçmişini, türlerini, nasıl kullanılması gerektiğini bilmeden halkla ilişkiler çalışması yapmak pek mümkün olmamaktadır. Hele hele başarılı bir halkla ilişkiler kampanyasına imza atmak sadece tesadüflerle açıklanabilir. Kaldı ki araçları olmayan bir bilim veya sanat dalından teorik olarak bile bahsetmenin ne kadar zor olduğu ortadadır.
Barkod: 9789758890767
|
Yayın Tarihi: Ağustos 2009 |
Baskı Sayısı: 1
|
Ebat: 13x19 |
Sayfa Sayısı: 190
|
Yayınevi: Eğitim Yayınevi
|
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
|
Dili:
Türkçe |
Ekler:
-
|
|