Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Uluslararası Pazarlamada Temel Stratejiler
Ağustos 2022 / 1. Baskı / 75 Syf.
Fiyatı: 229.50 TL
Temin süresi 2-3 gündür.
 
Sepete Ekle
   

Uluslararası pazarların öneminin gün geçtikçe artmasıyla birlikte uluslararası pazarlama da işletmeler için gitgide artan bir biçimde önem kazanmış, tüm dünyada işletmelerin uluslararasılaşma süreci özellikle 1980 yılından sonra hay-li hızlanmıştır. Bu bağlamda uluslararası pazarlamada işletmelerin izleyebileceği stratejiler bir yandan önem kazanırken öte yandan da pazarlama literatüründe bu stratejilerle ilgili yayınlar da hızla çoğalmıştır. Tüm bu gelişmeler, işletmeleri 1980'lerde ve özellikle 1990 sonrasında hızla uluslararası pazarlara yönelen ülkemiz için de büyük bir önem taşımaktadır. Çalışmada uluslararası pazarlamada izlenebilecek stratejiler; standardizasyon, adaptasyon ve karma stratejiler (glokalizasyon) olarak söz konusu yayınlar ışığında ele alınarak incelenmiştir.

Konu Başlıkları
Uluslararası Pazarlamada Standardizasyon ve Adaptasyon Stratejileriyle İlgili İlk Görüşler
Temel Stratejilere Göre Uluslararası Pazarlama Karması
Uluslararası Pazarlama Karmasında Strateji Seçimini Etkileyen Çevre Faktörleri
Barkod: 9786254231902
Yayın Tarihi: Ağustos 2022
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 75
Yayınevi: Beta Basım Yayın
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Nigar Çağla Mutlucan
Kasım 2024
258.00 TL
Sepete Ekle
Canan Çetin ...
Ekim 2024
299.50 TL
Sepete Ekle
Engin Yücel
Eylül 2024
130.00 TL
Sepete Ekle
Remzi Altunışık ...
Eylül 2024
380.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2024