Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Pazarlamaya Giriş
Ağustos 2017 / 2. Baskı / 270 Syf.
Fiyatı: 210.00 TL
Temin süresi 2-3 gündür.
 
Sepete Ekle
   

Pazarlamada hedef kitle kavramını sıklıkla tekrarlamaktayız. Her üründe olduğu gibi yazılan ders kitaplarının da bir hedef kitlesi vardır. Bu gereklilikten yola çıkılarak, Pazarlamaya Giriş kitabını beğeninize sunuyoruz. Pazarlamaya Giriş kitabı önlisans ve lisans düzeyindeki öğrencilere faydalı olabilmek amacıyla düzenlenmiştir.

Bu kitap, toplam on iki bölümden oluşmakta ve her bir bölümle ile ilgili power point sunumlarını içermektedir. Kitabın, birinci bölümünden yedinci bölümüne kadar pazarlama kavram ve ilkeleri ele alınmış, bölüm sekiz ve bölüm on bir arasında pazarlama karması elemanlarına ve bunlara ilişkin yönetsel kararlara, on ikinci bölümde ise pazarlama çabalarının değerlendirilmesi ve kontrolüne değinilmiştir.

Konu Başlıkları
Pazarlamanın Tanımı ve Pazarlama Kavramları
Pazarlama Çevresi
Stratejik Pazarlama Yönetimi
Pazarlama Bilgi Sistemi ve Araştırması
Pazar Bölümlendirme ve Hedef Pazar Seçimi
Ürün Konumlandırma ve Farkılaştırma
Endüstriyel ve Nihai Tüketici Pazarında Tüketici Davranışı
Ürün
Fiyat
Dağıtım
Tutundurma
Pazarlama Çabalarının Değerlendirilmesi ve Kontrolü
Barkod: 9786055782801
Yayın Tarihi: Ağustos 2017
Baskı Sayısı:  2
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 270
Yayınevi: Siyasal Kitabevi
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2024