Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Pazarlamaya Giriş
Eylül 2024 / 5. Baskı / 222 Syf.
Fiyatı: 380.00 TL
Temin süresi 2-3 gündür.
 
Sepete Ekle

Diğer Baskılar
 Baskı Tarih Fiyatı İndirimli
 4. Şubat 2017 250.00 TL -      Sepete Ekle
 3. Şubat 2011 17.00 TL -      Sepete Ekle
 2. Kasım 2007 0.00 TL -      Sepete Ekle
   

Kitabın yeni baskısında aradan geçen zaman içinde pazarda ortaya çıkan yeni eğilimler ve yaklaşımlara ilişkin bazı ipuçlarına değinilmeye çalışılmıştır. Kitabın dördüncü baskısında pazarlamanın amacının tatmin edici müşteri deneyimleri yaratmanın ve müşterilerle kalıcı ilişkiler için müşteri ilişkilerinin etkin ve verimli şekilde yönetilmesi gerektiği vurgulanmıştı. Özellikle de dijitalleşme konusundaki gelişmeler müşteri ilişkilerine yeni boyutlar kazandırmakla kalmamış, pazarlamanın gündemine sürdürülebilirlik, paylaşım ekonomisi, bütünleşik kanal yönetimi, yapay zekâ destekli pazarlama konularını dâhil etmiştir. Pazarlama mesleği açısından, küreselleşen dünyada hiper rekabetin bir yansıması olarak ve hiper bireyselleştirmenin gündeme gelmesi pazarlama alanında çalışacak kişilerin yeni yetkinliklere sahip olmasını gerektirmektedir. Artık işletmeler, yapılan faaliyetlerin toplumsal sonuçlarını düşünmek, aynı zamanda rekabette müşterileri ile birlikte hareket ederek başarıyı yakalamanın yollarını bulmak zorundadır.

Kitabın bu baskısında tüm eser yeniden gözden geçirilmiş, önceki baskılarda verilen istatistikler güncellenmiş, akıcılık açısından iyileştirmeler yapılmış, pazarlama alanındaki yeni gelişmelerden bazıları içeriğe dahil edilerek eserin daha gerçek zamanlı ve faydalı bir eser olması için çaba harcanmıştır.

Konu Başlıkları
Pazarlamada Temel Kavramlar
Pazar ve Pazarlama Çevresi
Pazarlama Bilgi Sistemi ve Pazarlama Araştırmaları
Tüketici Davranışları
Pazar Bölümlendirme ve Hedef Pazar Belirleme
Ürünler ve Ürün Stratejileri
Fiyat ve Fiyatlandırma Stratejileri
Tutundurma ve Tutundurma Stratejileri
Tutundurma ve Pazarlama İletişimi
Dağıtım Kanalları ve Stratejileri
Pazarlamada Kontrol, Sosyal Sorumluluk ve Pazarlama Ahlakı
Hizmetler ve Hizmet Pazarlaması
Uluslararası Pazarlama
Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar
Barkod: 9786057688408
Yayın Tarihi: Eylül 2024
Baskı Sayısı:  5
Ebat: 19x24
Sayfa Sayısı: 222
Yayınevi: Sakarya Yayıncılık
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Erdoğan Koç
Ekim 2017
265.00 TL
İndirimli: 65.00 TL (%75)
Sepete Ekle
Mahir Nakip ...
Eylül 2016
445.00 TL
Sepete Ekle
Nigar Çağla Mutlucan
Kasım 2024
258.00 TL
Sepete Ekle
Canan Çetin ...
Ekim 2024
299.50 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2024