Kitapta, akademisyenler ve geleceğin akademisyenleri ile dijital reklamcılık konusu ele alınmıştır. Dijital reklam her gün değişen, gelişen bir kavram olduğu için günümüzde en çok kullanılan reklam türlerine kitapta yer verilmiştir.
Geçmişten günümüze reklamcılıkta gelişim, sosyal medya reklamları, advergaming türü reklamlar, arama motoru reklamları ve optimizasyonu, mobil reklamlar ve en çok kullanımı olan diğer dijital reklamlara kitapta yer verilmiştir. Ayrıca kitabın son bölümünde dijital reklamla ilgili bugüne kadar yapılan çalışmaların bir haritası ortaya konulmuştur.
Konu Başlıkları
| Gelenekselden Dijitale Reklam, Prof. Dr. Fikret Yaman |
| Sosyal Medya Reklamcılığı, Dr. Öğr. Üyesi Semih Açıkgözoğlu |
| Arama Motoru Optimizasyonu Ve Arama Motoru Reklamcılığı, Araş. Gör. Birgül Medetoğlu |
| Mobil Reklamcılık, Hilal Şapcı |
| Dijital Reklamcılıkta Oyunreklam (Advergame), Dr. Öğr. Üyesi Mücahid Yıldırım |
| Diğer Dijital Reklamlar, Merve Coşkun |
| Dijital Reklamcılık Konusunda Yapılan Çalışmaların Bibliyometrik Analizi, Halil İbrahim Cansız |