Covid-19 pandemisi tüm dünyayı etkisi altına alırken, iş yapış tarzları ve süreçlerinde köklü değişimler yaşanmıştır. Pandemi öncesinde başlayan dijitalleşme pandeminin etkisiyle zirveye ulaşmış, şirketlerin büyük bir çoğunluğu çalışmalarını online süreçlerle yönetmek zorunda kalmıştır.
Pandemi; işletme yönetimi ve tüm işletme fonksiyonlarını hızla dijitalleştirirken, geleneksel yöntemlerin ve yönetimlerin de gelecekte değişeceği aşikardır. Bu kapsamda işletme fonksiyonlarını dijitalleşmenin etkisiyle ele alıp inceleyen kitap da üretim yönetimi, insan kaynakları, inovasyon yönetimi, dijital iletişim, perakendecilik, dijital tüketici, tedarik zinciri yönetimi gibi konular incelenmiş. Alanında uzman değerli hocaların her bir bölümde paylaştığı bilgi ve çalışmalar, bu süreçte işletmelere yol gösterici rehber niteliğindedir.
(Önsözden)
Konu Başlıkları
| KOBİ'ler ve Dijitalleşme |
| Dijital İşletmelerde Elektronik İnsan Kaynakları |
| Yeni Dünya Düzeni, İşletmelerde Dijital İletişim ve Verimlilik |
| Dijital Pazarlama, Tüketimin Dijitalleşmesi ve Dijital Tüketici |
| Sürdürülebilirlik ve İşletmelerde Dijitalleşme |
| Dijital Çağ ve İşletmelerde İnovasyon Yönetimi |
| Yeni Dünya Düzeninde E–Ticaret ve E–Perakendecilik |
| Dijital Üretim Yönetimi |
| Covid–19 Döneminde Tüketici Davranışları ve E–Ticaret |
| Pandemi Döneminde Tedarik Zinciri Yönetimi |
| Yapay Zeka ile Hizmet Sektöründe Algoritmik Savaşlar |
| Yapay Zekanın Pazarlamadaki Kullanım Alanları |