Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Reklam Perspektifleri
Ekim 2020 / 1. Baskı / 376 Syf.
Fiyatı: 340.00 TL
Temin süresi 2-3 gündür.
 
Sepete Ekle
   

Sektörün duayen isimlerinden David Ogilvy, reklamcılık ve reklam yaratıcıları için "Yeniliği destekleyin! Değişim, can damarımız; durağanlık, ölüm çanımız." demiştir. Önemi ve değeri her geçen gün daha da artan reklamcılık günümüzde bu ifadenin hiç de uzağında değil. Sürekli büyüyen, gelişen, değişen son derece dinamik yapısı ile hem sektörel hem akademik çalışmalar için de sonsuz bir ufuk yarattığını söylemek yanlış olmayacaktır.

Birbirinden değerli akademisyenlerin desteğiyle hazırlanan bu kitapta, reklam ve reklamcılığın dinamik ve yenilikçi hâline akademik çalışmalarla katkı sağlanması hedeflenmiş. Kitap, reklama dair en klasik tanım ve yaklaşımlardan günümüz çağdaş reklamlarına ve reklamcılığına uzanan farklı perspektiflerden çalışmalar içeriyor.

(Tanıtım Bülteninden)

Barkod: 9786254063534
Yayın Tarihi: Ekim 2020
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 14x21
Sayfa Sayısı: 376
Yayınevi: Nobel Yayıncılık
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Hakan Karabacak
Ocak 2025
255.00 TL
Sepete Ekle
Fikret Yaman
Aralık 2024
165.00 TL
Sepete Ekle
Hasan Tutar
Ekim 2024
330.00 TL
Sepete Ekle
Oya Tokgöz
Ekim 2024
460.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2025