| A Bibliometric Research on Corporate Social Responsibility (CSR) |
| Consumption, Society and Culture |
| İnsanları Taklit Eden Teknolojiler Bağlamında Pazarlama 5.0 |
| Pazarlama İletişimi ve Pazarlama İletişim Aracı Olarak Sosyal Medya |
| Sosyal Medya Etkileyicileri ve Marka Yönetimi |
| Gizli Kalan Kararlar: Nöropazarlama |
| Covid–19 (Koronavirüs) Çağında Tüketicilerin Korunması |
| Talha BAYIR Bütünleşik Pazarlama İletişimi Faaliyetlerinde Ünlü Etkileyicilerden Yararlanılması |
| Müşterinin Hizmet Üretim Sürecine Katılımı: Kişiselleştirilmiş Bıçak Örneği Üzerine Bir Çalışma |
| Satınalma Kararlarında Tüketici Etnosentrizmi |
| Tüketici Davranışlarını Etkileyen Faktörler ve Müşteri |
| Tüketici Memnuniyetinin İşletmeler İçin Önemi |
| Ekolojik Tüketicilerde Çevresel Farkındalık ve Duyarlılığın Satın Alma Niyetine Etkisi |
| Marka Kavramı ve Marka Aşkı |