Satış, zincirin çok önemli bir halkasıdır. Satış tarafındaki eksiklik imzalanmamış çek gibidir ve hiçbir zaman nakite dönüşmez. Böyle durumlar da hep söylenen de; "neyi ne kadar iyi üretirsen üret, satan haklıdır" cümlesidir.
Üretenle satın alanın hiçbir aracı olmadan birbirine temas edebilme olanağı yakaladığı ve gizemin ortadan kalktığı bu dijital dünyada sistem geçen yüzyıla göre çok farklı ama temel hedef hep aynı; İlişki ve müşteri memnuniyeti.
Üretimden tüketime kadar uzanan bu ekosistemi bir bütün olarak değerlendirip, bu bütünün parçalarını tek tek inceleyerek günümüzün en hassas kavramı olan çevre bilincinden hareketle "Yeşil Pazarlama" kavramını dijital pazarlamadan ayrı olarak ele alacağız.
Konu Başlıkları
| Sürdürülebilir Tedarik Zinciri Yönetimi |
| Dijital Pazarlama |
| Yeşil Pazarlama |
| Smart (Akıllı) Üretim Planlaması |
| Smart (Akıllı) Üretim Planlaması |
| Stratejik Yönetim |