Kitap, öncelikle turizm programları için bir ders kitabı olarak hazırlanmıştır. Ancak son bölümünde sunulan araştırma sonuçlarıyla, Türkiye'deki farklı turistik tesislerde sıklıkla ihmal edilen kusurlu hizmetler ya da göz ardı edilen etik standartların neler olduğu hakkında sektör yetkilileri ve araştırmacılara bazı önemli bulgular sunulmaktadır. Kitabın ilgili öğrenciler yanında, araştırmacılara ve sektör yetkililerine de katkı sağlayacağı düşünülmektedir.
Konu Başlıkları
Turizm ve Etik
Türkler'de İş Ahlakı ve Ahilik
Etik Kavramı
Temel Etik İlkeleri
Etik Türleri
Etik Faktörleri
Etik Standartları
İşletmelerde Yaşanan Etik Sorunlar
Etik ve Müşteri Şikayetleri
Turizm Sektöründe Ortaya Çıkan Kusurlu Hizmetlerin Değerlendirilmesi