Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Halkla İlişkiler Kampanyaları
Uygulama Adımları ve Örnekler
Mart 2023 / 1. Baskı / 134 Syf.
Fiyatı: 155.00 TL
Temin süresi 2-3 gündür.
 
Sepete Ekle
   

Bu kitap; halkla ilişkiler kampanyalarının nasıl üretileceği, kampanya sürecinde hangi aşamaların planlanması gerektiği ve bu aşamaların nasıl uygulamaya dönüştürüleceği sorularını yanıtlamak amacı ile yazılmıştır.

Halkla ilişkiler kampanyalarındaki adımlar; farklı araştırma biçimleri, araştırmalara ilişkin sorular, kısa-uzun süreli hedefler, etkileşim kurulacak grupların içgörüleri, iletişim konsepti ve etkinliklerin üretiminde yaratıcılık, etkinlik hazırlıkları ve takvimleme, bütçenin oluşturulması, değerlendirme gibi başlıklarla açıklanmaktadır.

Kitap, halkla ilişkiler kampanyaları sürecindeki soruları, yöntem ve yaratıcılığa ilişkin örnekleri ile bir rehber niteliğindedir.

Barkod: 9786254276316
Yayın Tarihi: Mart 2023
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 134
Yayınevi: Nobel Yayıncılık
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

 

İÇİNDEKİLER
İÇİNDEKİLER
ÖN SÖZ  iii
1. Bölüm
NEDEN YAPIYORUZ?  1
Araştırma
Bir Halkla İlişkiler Araştırması Tasarlamak  4
Örgütle İlgili Halkla İlişkiler Araştırmalarında Kullanılabilecek Yöntemler ve Sorular  7
Etkileşim Kurulacak Gruplar ile İlgili Halkla İlişkiler Araştırmalarında
Kullanılabilecek Yöntemler ve Sorular  10
Rakiplerle İlgili Halkla İlişkiler Araştırmalarında Kullanılabilecek
Yöntemler ve Sorular  14
SWOT Analizi  16
PEST Analizi  19
Problemi Keşfetmek  20
2. Bölüm
NEYİ HEDEFLİYORUZ?  23
İletişim Hedefleri ve Etkileşim Kurulacak Gruplar
İletişim Hedefleri ve Amaçlar  25
Marka Kabileleri  30
Marka Toplulukları  31
Etkileşim Kurulacak Gruplar  33
3. Bölüm
NASIL YAPIYORUZ?  47
İçgörüleri Anlamak
Zaltman ve Zaltman’ın Derin İçgörüleri  51
İletişim Konseptinin Yaratılması  54
4. Bölüm
NE YAPIYORUZ?  57
Etkinliklerin Üretimi
Etkinliklerin Üretiminde Kullanabileceğiniz Fikir Üretimi Egzersizleri  63
Yönetmen  68
Analist  68
Aşırı meraklı  69
Takım Oyuncuları  69
Halkla İlişkilerde Etkinlikleri Üretmek = Deneyim Üretmek  72
Etkinlik Örnekleri  90
Etkinliklerin Hazırlık Aşaması  95
5. Bölüm
NE KADAR BÜTÇE İLE YAPIYORUZ?  99
Bütçenin Hazırlanması
6. Bölüm
NE ZAMAN YAPIYORUZ?  103
Etkinlik Takviminin Oluşturulması
7. Bölüm
NASIL DEĞERLENDİRECEĞİZ?  107
İzleme ve Değerlendirme Modelleri
Değerlendirme ve İzleme  109
Cutlip, Center ve Broom’un “Hazırlık, Uygulama ve Etki Modeli” (PII)  112
Lindenmann’ın “Halkla İlişkiler Etkililiği Ölçüsü” (1993, 1997)  113
Noble ve Watson’un “Birleştirilmiş Değerlendirme Modeli” (1999)  114
IPR’nin Planlama, Araştırma ve Değerlendirme (PRE) Modeli ( 2001)  115
Macnamara “Piramit ve Mikro–Makro Ölçüm Modeli” (1992, 2002, 2005)  116
KAYNAKLAR  121
 


Murat Sezgin ...
Mayıs 2018
190.00 TL
Sepete Ekle
Nigar Çağla Mutlucan
Kasım 2024
258.00 TL
Sepete Ekle
Canan Çetin ...
Ekim 2024
299.50 TL
Sepete Ekle
Fatma Geçikli
Eylül 2024
249.50 TL
Sepete Ekle





 

İÇİNDEKİLER
İÇİNDEKİLER
ÖN SÖZ  iii
1. Bölüm
NEDEN YAPIYORUZ?  1
Araştırma
Bir Halkla İlişkiler Araştırması Tasarlamak  4
Örgütle İlgili Halkla İlişkiler Araştırmalarında Kullanılabilecek Yöntemler ve Sorular  7
Etkileşim Kurulacak Gruplar ile İlgili Halkla İlişkiler Araştırmalarında
Kullanılabilecek Yöntemler ve Sorular  10
Rakiplerle İlgili Halkla İlişkiler Araştırmalarında Kullanılabilecek
Yöntemler ve Sorular  14
SWOT Analizi  16
PEST Analizi  19
Problemi Keşfetmek  20
2. Bölüm
NEYİ HEDEFLİYORUZ?  23
İletişim Hedefleri ve Etkileşim Kurulacak Gruplar
İletişim Hedefleri ve Amaçlar  25
Marka Kabileleri  30
Marka Toplulukları  31
Etkileşim Kurulacak Gruplar  33
3. Bölüm
NASIL YAPIYORUZ?  47
İçgörüleri Anlamak
Zaltman ve Zaltman’ın Derin İçgörüleri  51
İletişim Konseptinin Yaratılması  54
4. Bölüm
NE YAPIYORUZ?  57
Etkinliklerin Üretimi
Etkinliklerin Üretiminde Kullanabileceğiniz Fikir Üretimi Egzersizleri  63
Yönetmen  68
Analist  68
Aşırı meraklı  69
Takım Oyuncuları  69
Halkla İlişkilerde Etkinlikleri Üretmek = Deneyim Üretmek  72
Etkinlik Örnekleri  90
Etkinliklerin Hazırlık Aşaması  95
5. Bölüm
NE KADAR BÜTÇE İLE YAPIYORUZ?  99
Bütçenin Hazırlanması
6. Bölüm
NE ZAMAN YAPIYORUZ?  103
Etkinlik Takviminin Oluşturulması
7. Bölüm
NASIL DEĞERLENDİRECEĞİZ?  107
İzleme ve Değerlendirme Modelleri
Değerlendirme ve İzleme  109
Cutlip, Center ve Broom’un “Hazırlık, Uygulama ve Etki Modeli” (PII)  112
Lindenmann’ın “Halkla İlişkiler Etkililiği Ölçüsü” (1993, 1997)  113
Noble ve Watson’un “Birleştirilmiş Değerlendirme Modeli” (1999)  114
IPR’nin Planlama, Araştırma ve Değerlendirme (PRE) Modeli ( 2001)  115
Macnamara “Piramit ve Mikro–Makro Ölçüm Modeli” (1992, 2002, 2005)  116
KAYNAKLAR  121
 


 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2024