Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Reklamcılık
Mart 2013 / 1. Baskı / 170 Syf.
Fiyatı: 145.00 TL
Temin süresi 2-3 gündür.
 
Sepete Ekle
   

Reklamın temel amaçlarından biri, alıcıların çeşitli satın alma güdülerini harekete geçirerek, bir mala olan talebi (satın alma isteğini) yükselterek, satın almaya istekli ve satın alma gücü olan tüketicilere satışı fiilen gerçekleştirmektir.

Dikkatli ve sistematik bir inceleme yapıldığında toplumu şekillendirecek olan propagandanın, reklamlardan çok da farklı olmadığı ortaya çıkacaktır. Propaganda bir grubun çıkarlarını destekleyen, bilerek çarpıtılmış ya da saptırılmış bilgi anlamına gelmesi yanında bir topluluğun düşüncelerini, duygularını davranışlarını, tavır ve hareketlerini etki altında tutmak ve onları değiştirmek amacıyla yayınlanan bilgi, belge, doktrin ve görüşler insanları, yokluğunda davranmayacakları şekilde davranmaya sevk etme çabası ya da sanatıdır. Bu nedenle birbirine benzeyen her iki çabayı detayları ile inceleyen bu eserin yönetim ve iletişim ile ilgili araştırma yapanlara faydalı olacağına inanılmaktadır.

Konu Başlıkları
Kavramsal Olarak Reklam
Reklam Yönetim Süreci
Propaganda
Barkod: 9786055343446
Yayın Tarihi: Mart 2013
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 170
Yayınevi: Savaş Yayınevi
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Gıyasettin Tayfur ...
Nisan 2022
275.00 TL
İndirimli: 233.75 TL (%15)
Sepete Ekle
Ela Sibel Bayrak Meydanoğlu ...
Aralık 2018
65.00 TL
İndirimli: 58.50 TL (%10)
Sepete Ekle
Aytaç Mestçi
Ağustos 2017
252.00 TL
Sepete Ekle
Fons Van Dyck
Mart 2017
85.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2024