Her bir bölümün öğrenme çıktıları, ana prensipleri, temel ilke ve kavramları teorik ve güncel olarak ele alınmış, ayrıca konular ile ilgili olarak ihtiyaç duyulan analizler yer almış ve okuyucuların ilgisini çekmek, belirli tema ve konuların daha iyi anlaşılmaları için tablolar, grafikler ve şekillerle desteklenmiş. Kitap da gerek öğrencilere, gerekse genel okuyuculara yardımcı olmak için terim ve başlıkların İngilizce karşılıklarına da yer verilmiş.
(Tanıtım Bülteninden)
Konu Başlıkları
Turizmin Tarihsel Gelişimi
Turizm, Seyahat ve Turist Kavramları
Seyahat İşletmelerinin Sektörel Yapısı, İşlev ve Görevleri
Seyahat İşletmelerinde Yönetim Stratejileri
Modern Yaklaşımda Dağıtım Kanalları
Aktif–Pasif Turizm Yönetim Fonksiyonları ve Stratejileri
Seyahat İşletmelerinin Uzmanlık Alanları
Seyahat İşletmelerinde Pazarlama Stratejileri
Turizmde Motivasyon Stratejileri
Turizmde İnovasyon Stratejileri
Destinasyon Yönetimi
Seyahat İşletmelerinde Muhasebe ve Finans Yönetimi