Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Rusya Pazarında Türk Tekstil Şirketlerinin Kullandığı Halkla İlişkiler Yönetimi
( Ekonomik Yaptırımlar Öncesi ve Sonrası )
Ekim 2024 / 1. Baskı / 132 Syf.
Fiyatı: 150.00 TL
Temin süresi 2-3 gündür.
 
Sepete Ekle
   

Bu çalışma, Türk tekstil şirketlerinin Rusya pazarında kullandığı halkla ilişkiler (PR) yönetimini, ekonomik yaptırımlar öncesi ve sonrası dönemlerde analiz etmeyi amaçlamaktadır. Araştırmanın amacı, bu şirketlerin değişen ekonomik ve politik koşullara nasıl adapte olduklarını, hangi PR stratejilerini kullandıklarını ve bu stratejilerin etkinliğini değerlendirmektir. Bu doğrultuda, araştırma verileri nitel araştırma yöntemiyle irdelenerek kapsamlı bir şekilde ele alınmıştır.

Çalışmada, Türk tekstil sektöründe faaliyet gösteren ve Rusya pazarına ihracat yapan firmaların PR yönetim stratejilerini incelemek amacıyla anket hazırlanmış, hazırlanan anket telefon görüşmeleri ve online şekilde piyasa aktörlerine sunulmuş, cevaplar alınmıştır. Araştırma kapsamındaki firmalar, ekonomik yaptırımlar öncesi ve sonrası dönemdeki deneyimlerini paylaşmış, uyguladıkları PR stratejilerini ve bu stratejilerin etkinliğini değerlendirmişlerdir. Anket, sektördeki farklı büyüklükteki firmalardan geniş bir örneklem grubu ile gerçekleştirilmiş, firmaların PR departmanları ve üst düzey yöneticileri ile çevrimiçi görüşmeler yapılmıştır. Anket soruları, firmaların Rusya pazarına giriş stratejileri, karşılaştıkları zorluklar, yaptırımlar döneminde uyguladıkları PR taktikleri ve bu taktiklerin sonuçları üzerine odaklanmıştır. Toplanan veriler, MAXQDA 2022 yazılımı kullanılarak değerlendirilmiş, veriler istatistiksel yöntemlerle analiz edilirken, nitel veriler içerik analizi ile derinlemesine incelenmiştir. Bu sayede, Türk tekstil şirketlerinin Rusya pazarındaki PR yönetim stratejilerinin kapsamlı bir portresi çizilmiş ve yaptırımlar döneminde izledikleri yolların etkinliği üzerine önemli bulgular elde edilmiştir. Araştırmanın sonuçlan, sadece akademik literatüre katkı sağlamakla kalmayıp, aynı zamanda Türk tekstil sektöründeki firmaların uluslararası pazarlarda karşılaşabilecekleri benzer durumlara hazırlıklı olmaları ve etkili PR stratejileri geliştirmeleri için de önemli pratik öneriler sunmaktadır.

Konu Başlıkları
İhracat Kavramı
Halkla İlişkiler (Public Relations)
Türk Tekstil Şirketlerin Rusya Pazarında Kullandığı Halkla İlişkiler (Pr) Yönetimi; Ekonomik Yaptırımlar Öncesi ve Sonrası (2022–2024)
Barkod: 9786256263789
Yayın Tarihi: Ekim 2024
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 132
Yayınevi: Ekin Basım Yayın
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

 

İÇİNDEKİLER
1.Bölüm :  
İhracat Kavramı  
1.1. İhracat Kavramı  
1.2. İhracatın Ekonomideki Yeri ve Önemi  
1.3. İhracat Türlerinin Sınıflandırılması  
1.4. İhracat Pazarlaması Stratejileri  
1.5. İhracatın Geleceği ve Trendler  
2. Bölüm :  
Halkla İlişkiler (Public Relations)  
2.1. Halkla İlişkilerin Kavramı  
2.2. Halkla İlişkiler Tarihi  
2.3. Halkla İlişkiler Modelleri  
2.4. Halkla İlişkiler Planlaması  
2.5. İhracatta Halkla İlişkilerin Rolü  
2.6. İhracatta Halkla İlişkilerin Geleceği  
3. Bölüm :  
Türk Tekstil Şirketlerin Rusya Pazarında Kullandığı Halkla İlişkiler (Pr) Yönetimi; Ekonomik Yaptırımlar Öncesi ve Sonrası (2022–2024)  
3.1. Araştırmanın Amacı  
3.2. Araştırmanın Problemi  
3.3. Araştırma Sorularının Hazırlanması  
3.4. Araştırma Yöntemi  
3.5. Araştırma Verilerinin Toplanması  
3.6. Araştırma Verilerinin Analizi  
3.7. Araştırmanın Bulgu ve Yorumları  
 


Nigar Çağla Mutlucan
Kasım 2024
258.00 TL
Sepete Ekle
Canan Çetin ...
Ekim 2024
299.50 TL
Sepete Ekle
Ahmet Arslan
Eylül 2024
595.00 TL
Sepete Ekle
Füsun Çınar Altıntaş ...
Eylül 2024
130.00 TL
Sepete Ekle





 

İÇİNDEKİLER
1.Bölüm :  
İhracat Kavramı  
1.1. İhracat Kavramı  
1.2. İhracatın Ekonomideki Yeri ve Önemi  
1.3. İhracat Türlerinin Sınıflandırılması  
1.4. İhracat Pazarlaması Stratejileri  
1.5. İhracatın Geleceği ve Trendler  
2. Bölüm :  
Halkla İlişkiler (Public Relations)  
2.1. Halkla İlişkilerin Kavramı  
2.2. Halkla İlişkiler Tarihi  
2.3. Halkla İlişkiler Modelleri  
2.4. Halkla İlişkiler Planlaması  
2.5. İhracatta Halkla İlişkilerin Rolü  
2.6. İhracatta Halkla İlişkilerin Geleceği  
3. Bölüm :  
Türk Tekstil Şirketlerin Rusya Pazarında Kullandığı Halkla İlişkiler (Pr) Yönetimi; Ekonomik Yaptırımlar Öncesi ve Sonrası (2022–2024)  
3.1. Araştırmanın Amacı  
3.2. Araştırmanın Problemi  
3.3. Araştırma Sorularının Hazırlanması  
3.4. Araştırma Yöntemi  
3.5. Araştırma Verilerinin Toplanması  
3.6. Araştırma Verilerinin Analizi  
3.7. Araştırmanın Bulgu ve Yorumları  
 


 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2024