Kalitenin tarihsel gelişimi ve ülkemizdeki gelişim süreciyle giriş yapılan kitapta, kalite yönetim ilkeleri ve uygulama prosedürlerine yönelik ürün geliştirme ve planlama, müşteri ilişkileri, ürüne bağlı şartlar ve oluşumları, tasarım, satın alma, hizmet, izleme ve ölçme, verilerin analiz edilmesi başlıkları esas alınıyor. Kavram olarak kalite ve kalite ile ilintili terimler açıklığa kavuşturuluyor; bu anlamda piyasadaki bilgi karmaşası da çözümleniyor.
Kitabın ilerleyen sayfalarında 5S Felsefesi ve günümüz koşullarında işletmelerin en büyük hedef ve açılım politikalarını belirleyen AB Teknik Mevzuatına ve CE„ işaretinin tanımlanmasıyla alakalı bu alandaki soru işaretleriniz cevap buluyor. Uluslararası ticaretin esasları ve mevzuatına ilişkin prosedür, uyum süreci ve bu alanda karşılaşılabilen sorunlara yardımcı bir kaynak niteliğindeki bu kitap kaliteyi hedef edinmiş her işletmenin bulundurması gereken önemli bir bilgi kaynağı.
Konu Başlıkları
ISO 9001: Şartları ve Açıklamaları
Prosedürler – Uygulamalı Form Örnekleri
Proses Akış Diyagramları – Talimatlar
Kalite El Kitabı – Kalitenin Tarihsel Gelişimi
1994 ve 2000 Versiyonlarının Karşılaştırılması
Kalite Yönetiminin 8 İlkesi
16 Büyük Kayıp – Kalite Kavramları
En Çok Sorulan 25 Soru ve Cevapları – Kalite Sözlüğü