Bu kitapla, girişimcilik denildiğinde, okuyucunun aklında yeni ufuklar açacak düşüncelerin paylaşılması amaçlanmış.
Kitap içerisindeki bölümler, girişimcilik ve yenilik konuları etrafında birbirlerinden farklı noktalara değinmektedir. Bu sayede hem farklı perspektiflerin yakalanması, hem monoton bakış açısının kırılması ve hem de farklı disiplinlere yönelik olarak faydalı bilgi ile görüşlerin sunulması amaçlanmış. Her bölümde öğretim üyelerinin bilimsel temellere dayanan değerli incelemeleri ve görüşleri mevcut olup; her bölümün bilimsel açıdan içeriği, ilgili yazarın sorumluluğundadır.
Geniş bir okuyucu kitlesine hitap edeceği düşünülen kitabın, sadece bilimsel açıdan katkı sağlamakla sınırlı kalmayacağı; aynı zamanda okuyucuyu, yenilikçi girişimcilik ekseninde çeşitli düşüncelere sevk edeceği düşünülüyor.
(Önsözden)
Konu Başlıkları
| Rekabetçilik Açısından Yenilik Araştırma Sürecine Yönelik Bir Değerlendirme |
| Yenilik ile Yaratıcı Düşünmenin Pazarlama Stratejilerindeki Önemi : Nöropazarlama Perspektifi |
| Marka Yenilikçiliği |
| Modern Girişimcilikte Risk Yönetimi |
| Yenilikçi Girişimcilik Açısından Yeni Finansman Perspektifleri |
| Yeniliklerin Ülkelerin Küresel Rekabet Gücüne Etkileri |