Pazarlama, ülkemizde son yıllarda öneminin farkına varılan bir konudur. Özel sektör yöneticileri üretim konusunda faydalanabilecekleri yetişmiş entelektüel sermayeye sahip bulunmaktadır. Tüketim ürünleri pazarında faaliyet gösteren işletmeler için ülkemizde yol gösterici faaliyet gösteren işletmelerle kıyaslandığında durum oldukça rahattır. Bu kitap ile endüstriyel ürün üreticisi olan işletmelerin yaşadıkları pazarlama problemlerine çözüm arayışına katkı sağlamak hedeflenmiştir.
Konu Başlıkları
Endüstriyel Ürünler Pazarı
Endüstriyel Tüketici Davranışı ve Satın Alma
Endüstriyel Ürün Pazarını Bölümlendirme ve Pazara Giriş
Endüstriyel Pazarlarda Ürün Kararları ve Yeni Ürün Geliştirme
Endüstriyel Ürünlerin Fiyatlandırılması
Endüstriyel Ürünlerin Dağıtımı
Endüstriyel Ürünlerin Tutundurulması
Türkiye'de Endüstriyel Ürün Pazarlaması Uygulamaları