Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Temel Pazarlama Bilgisi
Ekim 2012 / 3. Baskı / 234 Syf.
Baskısı tükenmiştir.
 
   

Pazarlama teorisinin uygulama alanını giderek genişletmesi; mal ve hizmetler dışında kar amaçsız örgütlerin; hayır kurumların, kamuoyu yararına faaliyet gösteren vakıf ve derneklerin, sivil toplum örgütlerini benimseyerek faaliyetlerini yeni baştan düzenlediklerine tanık olunmaktadır.

Bütün bu gelişmelerdeki itici güç, geniş anlamıyla, rekabettir. Gezegenimizdeki tüm ülkeler, dolayısıyla uluslar, etnik gruplar, farklı kültürler, büyük–küçük tüm ekonomik gruplar ve işletmeler, sivil toplum örgütleri, eğitim–öğretim kurumları, farklı çıkar grupları ve siyasi partiler birbiri ile yarış içindedirler.

Böyle bir ortamda kar amaçlı olsun olmasın, tüm örgütlerin ayakta kalıp gelişebilmeleri, toplumsal refahla birlikte insanların mutlu bir hayat sürmelerine bu da yeniden üretimin yeniden gerçekleşmesine bağlıdır. Yeniden üretim gerçekleşmediği sürece, insanların iş bulmaları, gelirlerini arttırmaları ve böylece sağlıklı bir toplum yaratmaları mümkün değildir.

Bu çalışmada pazarlama yönetim sürecinden fiyat kararı ve dağıtım sürecine kadar olan evreler ayrıntılı olarak ele alınmıştır.

Konu Başlıkları
Pazarlama Felsefesi – Kavramlar
Pazarlama Çevesi
Pazarlama Yönetim Süreci
Tüketici Davranışları
Hedef Pazarın Tayinin
Mal Politikası
Fiyat Kararları
Dağıtım Kanalı
Fiziksel Dağıtım
Tutundurma Kararları
Barkod: 9786053770657
Yayın Tarihi: Ekim 2012
Baskı Sayısı:  3
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 234
Yayınevi: Beta Basım Yayın
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Volkan Özbek
Kasım 2024
175.00 TL
Sepete Ekle
Nigar Çağla Mutlucan
Kasım 2024
258.00 TL
Sepete Ekle
Canan Çetin ...
Ekim 2024
299.50 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2024