Bu kitap okuyuculara gastronomik turizmin geliştirilmesinde ve pazarlamasında "yönetim-pazarlama-rekabet" ve "sosyal-kültürel" bakış açıları kapsamında, "gastronomik destinasyonun oluşturulması ve yönetilmesi, gastronomik ürün geliştirilmesi ve çeşitlendirilmesi konusundaki yeni pazar ve rekabet fırsatlarının keşfedilmesi için ilgili alanlar ile gastronomik turizmin bağlantılarının kurulması" gibi uygulamalara yön verebilecek farklı yaklaşımları tasarlamada bir rehber niteliğinde hazırlanmış.
(Tanıtım Bülteninden)
Konu Başlıkları
Turizm Dünyasında Yeni Kavramlar
Turizm Ürünü Olarak Gastronomi
Gastronomik Turizmi Anlamak
Gastronomik Kültür
Gastronomik Turizm ve Modern Gastronomi
Gastronomik Turizm: Kırsal Bölgeler Ve Gıda Üretiminin Önemi
Gastronomi Turistinin Motivasyonu
Gastronomik Seyahat Deneyimi
Gastronomik Turizm Pazarlamasını Anlamak
Gastronomik Turizmin Hizmet Boyutu
Gastronomik Turizm Pazarlama Karmasının Oluşturulması
Gastronomik Turizmin Ürün Boyutu
Gastronomik Turizmin Yer Boyutu: Destinasyon ve Pazarlaması