Satışçılık dinamik, insan ilişkilerine dayanan, müşterinin gözünde bir kurumun gerçek temsilciliğini yapan gerek nihai gerekse endüstriyel müşterileri problemlerini çözecek, ihtiyaçlarını karşılayacak ürün/hizmetlerle buluşturan, yöneticiliğe giden merdivende çok önemli deneyimler kazandıran ve her ekonomik ortamda değerli bir kariyer. Yıllar içinde pazarlama ve satış platformları, perakendecilik, endüstriyel satış çok gelişti, çeşitlendi ve başarılı, işini seven, müşteri ilişkisinin ana aktörü olan satışçılara olan ihtiyaç hiç azalmadı, aksine çok arttı.
Satışla doğrudan ilişkili bir işi olan satışçılar, satış ile ilgili bir kariyer he-defi olan öğrenciler, mezunlar için kitabın zengin içeriği pek çok yeni bakış açısı kazandıracaktır. Bu kitap değerli öğretim üyelerinin katkılarıyla satışı ve bu alandaki gelişmeleri daha iyi anlamak için değerli bir kaynak kitap.
Konu Başlıkları
| Satışın Pazarlama İçindeki Yeri, Prof. Dr. Aydın Kayabaşı |
| Satışın Geleceği, Doç. Dr. Pınar Özkan |
| Çift Yönlü Satış, Dr. Öğr. Üyesi Merve Vardarsuyu |
| Satışta Duygusal Zeka, Dr. Öğr. Üyesi Fatma Demirağ |
| Satışçılarda Kişilik Özellikleri, Doç. Dr. Burcu Mucan Özcan |
| Müşteri Açısından Satış, Doç. Dr. Gülmüş Börühan Karaca – Dr. Öğr. Üyesi Feyza Tekinbaş Özkaya |
| Uyarlanabilir Satış, Doç. Dr. Hakan Kiracı |
| Yaratıcı Satış, Dr. Öğr. Üyesi Melis Ercin Yurcu |