Kitabın bu baskısında daha önceki baskılarda olduğu gibi genel pazarlama ilkelerinin hepsi yer almamakta, daha çok hizmet pazarlamasının genel pazarlamadan farklı yönleri üzerinde durulmaktadır.
Kitapta verilen uygulama örneklerinde; basında hizmet sektörüne ilişkin çıkan haberlerden, yaşanmış müşteri deneyimlerinden ve yabancı kitaplarda sıkça verilen örneklerden yararlanılmıştır. Kitabı daha geliştirmek ve zenginleştirmek açısından hizmet sektöründe deneyimli olan kişilerin önerileri, eleştirileri ve uygulama örnekleri üzerinde durulmuştur.
(Önsözden)
Konu Başlıkları
| Hizmet Kavramı |
| Hizmet İşletmeleri ve Geleneksel Pazarlama Karması Bileşenleri |
| Hizmet Pazarlamasında Personel, Müşteri ve Fiziksel Kanıtlar |
| Hizmet İşletmelerinde Talep ve Kapasite Yönetimi |
| Hizmet Pazarlaması ve Yeni Yaklaşımlar |