Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Sosyal Medya Pazarlaması
İnstagram'dan Satın Almanın Değerlendirilmesine Etki Eden Faktörler
Aralık 2017 / 1. Baskı / 164 Syf.
Fiyatı: 168.00 TL
Temin süresi 2-3 gündür.
 
Sepete Ekle
   

Sosyal medyanın kullanımının artması işletmeler için de girişimciler için de yeni bir alan yaratmıştır. Sosyal medya pazarda faaliyet gösteren işletmeler için müşterileri ile ilişkilerini artıracakları, reklam yaptıkları, yarışmalar yaptıkları, marka farkındalığını artırdıkları bir alan olmuştur.

İnstagram, gün geçtikçe kullanımı sıklıkla artan sosyal medya araçlarından biridir. Sadece bireysel kullanım alanında değil işletmeler tarafından sıklıkla kullanılmaktadır. Bu çalışmada da, İnstagram'dan satın almanın değerlendirilmesine etki eden faktörler belirlenmeye çalışılmıştır.

(Önsözden)


Konu Başlıkları
Sosyal Medya
Sosyal Medya Pazarlaması
Sosyal Medyada Tüketici Davranışı
Instagram'dan Satın Almanın Değerlendirilmesi
Barkod: 9786052420751
Yayın Tarihi: Aralık 2017
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 13x19
Sayfa Sayısı: 164
Yayınevi: Beta Basım Yayın
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2024