Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Perakende Yönetimi
Ocak 2011 / 1. Baskı / 287 Syf.
Fiyatı: 137.00 TL
Temin süresi 2-3 gündür.
 
Sepete Ekle
   

Bu çalışmanın amacı tüketicilerin indirimli gıda marketlerinde müşteri olma niyetini etkileyen faktörleri belirlemektir. Buradan hareketle 600 tüketici ile anket yöntemi kullanılarak veri toplanmıştır. Araştırma modeli kapsamında geliştirilen hipotezler yapısal eşitlik modeli kullanılarak test edilmiştir.

Sonuç olarak tüketicilerin indirimli gıda marketlerinde müşteri olma niyeti üzerinde fiyat bilinci, indirim eğilimi, tutum ve müşteri memnuniyetinin etkili olduğu bulunmuştur. Bunlara ek olarak müşteri memnuniyetinin tutumu da önemli ölçüde etkilediği tespit edilmiştir.

Konu Başlıkları
Perakende Yönetimi
Perakende Karması
Perakendecilikte Tüketici Davranışı
İndirim Marketlerinde Müşteri Olma Davranışını Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Saha Araştırması
Barkod: 9786053775744
Yayın Tarihi: Ocak 2011
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 287
Yayınevi: Beta Basım Yayın
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Kenan Aydın ...
Ocak 2007
99.50 TL
Sepete Ekle
Ahmet Arslan
Eylül 2024
595.00 TL
Sepete Ekle
Füsun Çınar Altıntaş ...
Eylül 2024
130.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2024