Yüzyılımızın mesleği olarak gördüğümüz Public Relations, 21.Yüzyıla iletişim teknolojisiyle bütünleşerek girdi. Her yeni kitap, her kitabın yeni baskısı bu hızlı gelişimin izlerini taşıyor. Başka soysal disiplinlerde olduğu gibi bir ders kitabını hiç geliştirmeden birkaç kez basma olanağına sahip değilsiniz. Artık Public Relations bütünleşik pazarlamanın olduğu kadar yönetim biliminin de ayrılmaz parçası. İnsan kaynakları stratejisi de artık iletişim planlamasına paralel olarak çiziliyor.
Prof. Dr. Filiz Balta Peltekoğlu'nun kitabında bu gelişmeyi somut biçimde hissedebiliyorsunuz. İlgili bölümlerde Mobbing, Karoshi, Blogging, Intranet, Spams, Phishing, Hoax, Yeni Sunum Teknikleri, Guerilla P.R., İtibar Yönetimi, Çizgi Altı reklam gibi yeni kavramlara yer verildiği gibi Sponsorluk, Kriz İletişimi gibi konular da önceki kitaplardakilerden daha doyurucu bir genişlikte ele alınmış.
(Tanıtım Bülteninden)
Konu Başlıkları
| Pazarlama İletişiminde Halkla İlişkilerin Yeri |
| Proaktif ve Reaktif Halkla İlişkiler |
| Halkla İlişkilerin Tarihsel Gelişim Süreci |
| Halkla İlişkiler Eğitimi |
| Halkla İlişkiler Uygulamalarında Hedef Kitle |
| Halkla İlişkiler ve İletişim |
| Basınla İlişkiler |
| Radyo ve Televizyon |
| Halkla İlişkiler ve Fotoğraf |
| Sunum Teknikleri |
| Sergi ve Fuarlar |
| Halkla İlişkiler ve Yeni Medya |
| Kriz Yönetimi ve Halkla İlişkiler |
| Kurum İmajı |
| Halkla İlişkilerin Seyri |