'Dijital Çağda Bütünleşik Pazarlama İletişimi' başlıklı bu kitap da bütünleşik pazarlama iletişimi ile ilgili kavramların temelleri ve pazarlama iletişim araçlarını bir kitap altında toplamayı, bu konuda teorik ve güncel uygulamalara yer vermeyi amaçlamaktadır.
Kitabın lisans ve lisansüstü öğrenciler yanında pazarlama profesyonelleri ve akademisyenler içinde yararlı olması hedeflenmektedir.
(Önsözden)
Konu Başlıkları
Bütünleşik Pazarlama İletişimi
Bütünleşik Pazarlama İletişimini Planlama Süreci
Bütünleşik Pazarlama İletişimi Stratejileri
Dijital Pazarlama İletişimi ve Araçlar
Reklam
Marka İletişimi
Medya Planlama ve Ölçümleme
Kişisel Satış
Satış Geliştirme
Halkla İlişkiler
Sponsorluk
Doğrudan Pazarlama
Ağızdan Ağıza Pazarlama
Ambalajlama ve Mağaza Atmosferi
Bütünleşik Pazarlama İletişiminde Etik ve Düzenlemeler