| Sürdürülebilir Pazarlama Kavramı, Boyutları Ve Sürdürülebilir Pazarlamada Hükümetlerin Rolü, Ali Kosat |
| Cezayir–i Bahr–i Sefid Vilayeti'nde Kaçakçılık Faaliyetleri(1849 –1913), Arzu Baykara Taşkaya |
| Süperkritik Akışkan Ekstraksiyonu, Derviş Gök |
| Hizmet Sektöründe Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Önemi, Esra Uyar |
| Tüketici Etiği Ve Etik Karar Vermede Ahlaki Mutlaklıkların Önemi, Esra Uyar |
| Coğrafi İşaretli Ürünlerin Bölgesel Ekonomi Üzerine Etkileri: Kütahya Örneği, Gülten Şen |
| Amprik Dayanaklar İle Bir Kavramın Sorgulanması: Örgütsel Muhalefet Kavramı Üzerinden Alanyazın Çalışması, Hakan Kara |
| Yenilikçi Gıda Kaynakları Ve Teknolojileri, Hilal Kılmanoğlu – Meryem Akbaş |
| Halk Oyunlarında Tavır Kavramının Kütahya Yöresi Zeybek Oyunları Örneği Üzerinden Değerlendirilmesi, Samet Giray Tunca |
| İş Hayatında Örgütsel Çeviklik, Vural Akar |