Dijital teknolojilerde yaşanan gelişmeler, yaşamın birçok alanındaki değişim ve dönüşümlerle beraber halkla ilişkiler alanında da yeni kavram ve uygulamaların ortaya çıkmasına yol açmıştır. Tüm bu kavram ve uygulamaları genel olarak dijital halkla ilişkiler başlığı altında toplamak mümkündür. Yenilikçi bir yaklaşım olan dijital halkla ilişkiler, yeni bilgi iletişim teknolojileri (ICTS) aracılığıyla çoğunlukla internet tabanlı gerçekleştirilen uygulamaları kapsamaktadır.
Bu uygulamalar geleneksel halkla ilişkiler faaliyetleriyle kıyaslandığında oldukça yaratıcı, stratejik, hızlı ve sonuç odaklı olarak değerlendirilmekte ve aynı zamanda nispeten düşük maliyetlerle gerçekleştirilebilmektedir.
Dijital halkla ilişkilere bütünlükçü bir bakış açısı oluşturmayı amaçlayan Dijital Halkla İlişkiler Kavram ve Araçları kitabında Kurumsal Bloglar, Online Basın Bültenleri, Arama Motoru Optimizasyonu, Kurumsal Web Dizaynı, Sosyal Medya Yönetimi, Online Topluluklarla İlişkiler, Online İtibar Yönetimi ve Online Kriz Yönetimi gibi dijital halkla ilişkilerin temel konularına ayrıca Masaüstü Yayıncılık, E-posta, Online Konferanslar, Grafikler, Tasarım ve Fotoğraflar, Faks Gönderimi, Cep telefonları, Kişisel Dijital Asistanlar (Personal Digital Assitans-PDA), Bellek (CD-R/RW, DWD-R/RW ve Flash Bellek), İntranet, Podcast, Mobil İnternet, Anlık Mesajlaşma, Oyunlar gibi diğer dijital araçların halkla ilişkiler alanındaki kullanımına yer verilmiştir.
Barkod: 9786054993444
|
Yayın Tarihi: Nisan 2015 |
Baskı Sayısı: 1
|
Ebat: 13x21 |
Sayfa Sayısı: 220
|
Yayınevi: Derin Yayınları
|
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
|
Dili:
Türkçe |
Ekler:
-
|
|