İletişim, kişilerin belirli bilgilere ve düşüncelere sahip olmaları amacıyla bilgi, düşünce ve duyguların aktarılmasıdır. İletişimin bir türü olan gazetecilik de bir yönüyle amacı olan “öykücülük”tür. Bu amaç, dünyayı anlayabilmeleri için insanlara gerekli bilgileri sunmaktır.
Bu yolda karşılaşılan güçlüklerden ilki, insanların yaşamlarını sürdürmek için gereksinim duydukları bilgileri bulmaktır. İkincisi ise söz konusu bilgileri, bireylere anlamlı ve ilintili bir biçimde sunmaktır. “Bilgi Çağı” diye adlandırılan günümüzde bırakın bireyleri, bu işin uzmanı olduklarını ileri süren gazeteciler bile gerçek iletişimin gereklerini yerine getirebiliyorlar mı? Tam anlamıyla? Bu kitap, iletişim alanındaki eksiklerimizi gidermek amacıyla yazıldı.
Barkod: 9789753533492
|
Yayın Tarihi: Ocak 2008 |
Baskı Sayısı: 1
|
Ebat: 13x20 |
Sayfa Sayısı: 388
|
Yayınevi: Der Yayınları
|
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
|
Dili:
Türkçe |
Ekler:
-
|
|