Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Memnun Çalışanlar (Çalışan İlişkileri Yönetimi / Erm)
Menmun Müşteriler (Müşteri İlişkileri Yönetimi / Crm)
Ekim 2010 / 1. Baskı / 245 Syf.
Temin edilememektedir.
 
   

Çalışanların ve müşterilerin işletmeden beklentileri ve algıları arasındaki bir değerlendirme sonucunda ortaya çıkan memnuniyet duygusunun, içsel ve dışsal faktörlerden etkilenmesi söz konusudur. Bir iyilik halini ifade eden memnuniyet, sadece iç ve dış müşterilerin ihtiyaçlarının karşılanmasına yönelik çabaları değil, aynı zamanda her iki tarafın da beklentileri ve algıları arasındaki dengenin kurularak korunmasını gerektirmektedir. Bir işletmenin varlık sebebi olan dış müşterilerine ulaşabilmesinin anahtarı, çalışan ilişkileri yönetimidir.

Bu anlamda çalışanlardan (iç müşterilerden) dış müşterilere doğru olumlu bir sürecin işlerliğini sağlayan bir sistemin oluşturulması ve bu süreçteki fonksiyonlara işlerlik kazandırılması gerekmektedir. Karlılığı ve sürekliliği
hedefleyen işletmelerin çalışan ilişkileri ve müşteri ilişkileri yönetimi uygulamalarına odaklanarak, çeşitli strateji ve taktiklerle başarılı olmaları mümkün olabilmektedir.

Barkod: 9786055681838
Yayın Tarihi: Ekim 2010
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 245
Yayınevi: Detay Yayıncılık
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Nigar Çağla Mutlucan
Kasım 2024
258.00 TL
Sepete Ekle
Hayri Ülgen ...
Ekim 2024
995.00 TL
Sepete Ekle
Canan Çetin ...
Ekim 2024
299.50 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2024