Günümüzde üretim yöneticileri, müşterilerden büyük belirsizlik ve özelleştirilmiş ürün çeşitliliği (kişiselleştirilmiş) beklentileri olan bir dünyada çalışmaktadır. Mevcut kişiselleştirme eğilimi, şirketlerin ürünlere bireysel bir yaklaşıma sahip olmalarını ve siparişe dayalı üretim modeli ile çalışmalarını gerektirmektedir. Az miktarda özelleştirilmiş ürüne sahip bir üretim şirketinde, her sipariş aynı üretim hattında veya montaj istasyonunda montaj için ayrı bir proje olarak değerlendirilebilmektedir. Mevcut dünyada, imalat işletmeleri her zamankinden daha fazla küresel rekabete maruz kalmakta ve üretim sistemlerinin optimizasyonunu farklı kapsamlarda yapabilmektedirler.
Konu Başlıkları
Dematel Yöntemi İle Sürdürülebilirlik Çerçevesinde Tedarikçi Seçim Kriterlerinin Değerlendirilmesi
Ahp Tabanlı Vıkor Yöntemiyle Satış Temsilcilerinin Performansının Belirlenmesi
Bwm Temelli Codas Yöntemi İle Üçüncü Parti Lojistik (3pl) Hizmet Sağlayıcı Seçimi
Aydın İlinde Lisanslı Pamuk Deposu İçin Kuruluş Yeri Seçimi
Üretim İşletmelerinde Kurumsal Kaynak Planlaması (Erp) Sistemi Seçimi: Bulanık Analitik Hiyerarşi Prosesi (Bahp) Uygulaması
Depo Yeri Seçiminde Kriter Ağırlıklarının Belirlenmesi: Swara ve Fucom Uygulaması