“Pazarlama ürettiğiniz şey neyse, onu sunmak için akıllı yöntemler bulmak değildir. Pazarlama gerçek müşteri değeri yaratma sanatıdır.”
Pazarlamayla ilgili hep sormak istediğiniz, ama korkudan bir türlü soramadığınız sorular:
- Pazarlama stratejisindeki belli başlı fikirler-dilimlere ayırma, hedef belirleme, konumlandırma ve farklılaştırma
- Pazarlamanın dört temel unsuru-ürün, fiyat, yer ve promosyon
- Pazarlamanın planlanması, örgütlenmesi ve kontrolü
- Pazarlamanın çeşitli uygulama alanlarıyla ilgili sorular ve yanıtları, paketli tüketim malları, perakende satış, küçük işletme pazarlamacılığı, doğrudan pazarlama, internetten pazarlama, uluslararası pazarlamacılık, durgunluk dönemi pazarlamacılığı, politik pazarlama ve sosyal sorumluluk pazarlamacılığı. Ve en başarılı firmalar örneğinde, pazarlamanın yetkinleştirilmesi konusundaki yorumlar
Dünyaca ünlü pazarlamacılık düşünürü Philip Kotler’in çok çeşitli ülkelerde verdiği konferanslarda karşılaştığı günümüz pazarlamacılığıyla ilgili en önemli sorular ve bunlara getirdiği yanıtlar
Barkod: 9789756225431
|
Yayın Tarihi: Şubat 2012 |
Baskı Sayısı: 3
|
Ebat: 14x21 |
Sayfa Sayısı: 224
|
Yayınevi: Optimist Yayınları
|
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
|
Dili:
Türkçe |
Ekler:
-
|
|