Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Soru ve Cevaplarla
Günümüzde Pazarlamanın Temelleri
Şubat 2012 / 3. Baskı / 224 Syf.
Baskısı tükenmiştir.
 
   

“Pazarlama ürettiğiniz şey neyse, onu sunmak için akıllı yöntemler bulmak değildir. Pazarlama gerçek müşteri değeri yaratma sanatıdır.”

Pazarlamayla ilgili hep sormak istediğiniz, ama korkudan bir türlü soramadığınız sorular:

- Pazarlama stratejisindeki belli başlı fikirler-dilimlere ayırma, hedef belirleme, konumlandırma ve farklılaştırma

- Pazarlamanın dört temel unsuru-ürün, fiyat, yer ve promosyon

- Pazarlamanın planlanması, örgütlenmesi ve kontrolü

- Pazarlamanın çeşitli uygulama alanlarıyla ilgili sorular ve yanıtları, paketli tüketim malları, perakende satış, küçük işletme pazarlamacılığı, doğrudan pazarlama, internetten pazarlama, uluslararası pazarlamacılık, durgunluk dönemi pazarlamacılığı, politik pazarlama ve sosyal sorumluluk pazarlamacılığı. Ve en başarılı firmalar örneğinde, pazarlamanın yetkinleştirilmesi konusundaki yorumlar

Dünyaca ünlü pazarlamacılık düşünürü Philip Kotler’in çok çeşitli ülkelerde verdiği konferanslarda karşılaştığı günümüz pazarlamacılığıyla ilgili en önemli sorular ve bunlara getirdiği yanıtlar

Barkod: 9789756225431
Yayın Tarihi: Şubat 2012
Baskı Sayısı:  3
Ebat: 14x21
Sayfa Sayısı: 224
Yayınevi: Optimist Yayınları
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Nigar Çağla Mutlucan
Kasım 2024
258.00 TL
Sepete Ekle
Canan Çetin ...
Ekim 2024
299.50 TL
Sepete Ekle
Engin Yücel
Eylül 2024
130.00 TL
Sepete Ekle
Remzi Altunışık ...
Eylül 2024
380.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2024