| Kısım I: Ürün Kararlarında Etik |
| Bölüm 1: İmitasyon ve Replika Ürünlerin Pazarlanması, Ezgi ASLANKAYA (YL Öğrencisi, Düzce Ünv., ORCID: 0000–0003–3522–9967) & Yıldırım YILDIRIM (Dr. Öğr. Üyesi, Düzce Ünv., ORCID: 0000–0002–5851–7788) |
| Bölüm 2: Planlı Ürün Eskitme ve Planlı Ürün Eskitme Şikayetlerinin İncelenmesi, Meftune ÖZBAKIR UMUT (Dr. Öğr. Üyesi, Bolu Abant İzzet Baysal Ünv., ORCID: 0000–0001–7619–302X) |
| Bölüm 3: Ürün ve Ambalaj Kararlarında E tik: Ambalaja Yönelik Müşteri Şikayetlerinin Değerlendirilmesi, Murat ÖZ (Doç. Dr., Karamanoğlu Mehmetbey Ünv., ORCID: 0000–0003–4955–3848) |
| Bölüm 4: Dijital Çağda Politik Tüketicilik: Çevreci YaklaşımÜzerine Bir Uygulama, Abdülkadir ÖZTÜRK (Dr. Öğr. Üyesi, Recep Tayyip Erdoğan Ünv., ORCID: 0000–0002–1855–8892) & Sima NART (Prof. Dr., Sakarya Ünv., ORCID: 0000–0002–8264–9828) |
| Bölüm 5: Etik Etiketlemede Yeni Eğilimler ve Küresel Piyasa Durumu, Cihat KARTAL (Dr. Öğr. Üyesi, Kırıkkale Ünv., ORCID: 0000–0003–2390–8268) |
| Kısım II: Fiyat Kararlarında Etik |
| Bölüm 6: Raf ve Kasa Fiyatı Uyumsuzluğu: Şikayetvar İncelemesi, Emre YILDIRIM (Dr. Arş. Gör., Sakarya Ünv., ORCID: 0000–0001–8703–7743) |
| Bölüm 7: Fahiş Fiyatlandırma Uygulamasının Gerçekleşmesinde Etkili Olan Faktörlerin İncelenmesi, Volkan TEMİZKAN (Dr. Öğr. Üyesi, Karabük Ünv., ORCID: 0000–0002–1162–7912) |
| Bölüm 8: Aksak Rekabet Koşullarının İyileşmesinde e–Ticaretin Rolü: Fahiş Fiyatlandırma Uygulamaları Açısından Bir Değerlendirme, Yahya NAS (Öğr. Gör., Muğla Sıtkı Koçman Ünv., ORCID: 0000–0002–7858–438X) |
| Kısım III: Tutundurma Kararlarında Etik |
| Bölüm 9: Tele–Satışta Etik: Sıfır Fiyat Politikası Uygulayan Bir Firmada Örnek Olay Çalışması, Önder KETHÜDA (Dr. Öğr. Üyesi, Düzce Ünv., ORCID: 0000–0002–7661–2009) |
| Bölüm 10: Aldatıcı ve Yanıltıcı Reklamların Denetimi: Reklam Kurulu Kararları Üzerine Bir Uygulama, Yakup GÜZEL (Dr., Ticaret Bakanlığı, ORCID: 0000–0003–4641–480X) |
| Kısım IV: Dijital Ve Bilişim Kararlarında Etik |
| Bölüm 11: e–Ticarette Ödeme ve Ürün Teslimi Aşamasında Yaşanan Etik Sorunlara Yönelik Tutum Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması, Ruhan İRİ (Dr. Öğr. Üyesi, Niğde Ömer Halisdemir Ünv., ORCID: 0000–0002–5981–9673) |
| Bölüm 12: Online Perakendecilikte Etik: Müşterilerin Online Perakende Web Sitelerine Yönelik Etik Algısı Üzerine Bir Uygulama, Aslıhan BEKAROĞLU ÖZATAR (Dr. Öğr. Üyesi, Beykoz Ünv., ORCID: 0000–0002–5502–227X) |
| Bölüm 13: u–Pazarlama'da Kişiselleştirme–Gizlilik Paradoksu ve Etik: Nitel Bir Araştırma, Şafak ALTAY (Dr. Öğr. Gör., Ardahan Ünv., ORCID: 0000–0001–7035–0362) |
| Bölüm 14: Online Alışverişte Tüketicilerin Maruz Kaldığı Hedefli Reklam Tuzağı ve Tık Avcılığının İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma, Emre ÖZCAN (Bilişim Uzmanı, ORCID: 0000–0001–7018–4560) |
| Bölüm 15: 1502'den Günümüze Dijital Göç Yolculuğunda Etik Pazarlama Uygulamaları, Kazım MERT (Dr. Öğr. Üyesi, Sakarya Ünv., ORCID: 0000–0001–6762–6946) |