Bu kitap, pazarlama öğrencilerinin ve pazarlama araştırmalarıyla uğraşanların, pazarlama araştırmalarını hem geleneksel olarak hem bilgisayarlı uygulayabilecek duruma gelmelerini amaçlamaktadır. Bunun için, pazarlama tanımından başlanarak, bir araştırma süreci başından sonuna kadar, tüm aşamalarıyla örneklerle anlatılmıştır. Bir pazarlama araştırmasında kullanılabilecek çizelgeler, garfikler, istatistiksel teknikler, SPSS istatistik programıyla uygulamalı olarak verilmiştir. Bu kitaptan yararlananlar, kendilerinde pazarlama araştırması yapabilecek gücü bulacaklardır.
Not: Özel indirime giren kitapların kapaklarında, normal kullanımını engellemeyecek şekilde, yıpranma veya küçük hasarlar bulunabilir.
Konu Başlıkları
| Pazarlama Araştırmasına Giriş |
| Pazarlama Araştırma Süreci |
| Hipotez Sınamalarında Kullanılan Teknikler |
| Pazarlama Araştırmasının Denetimi |
| Pazarlama Araştırması Türleri |