Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Kurumsal Reklamcılık
Ocak 2009 / 1. Baskı / 214 Syf.
Fiyatı: 250.00 TL
Temin süresi 2-3 gündür.
 
Sepete Ekle
   

Reklamcılığın dünyadaki ve Türkiye’deki gelişimi ile reklamın amaçları ve türlerini ele alan bu kitap değişik reklam ortamları hakkında bilgi vererek reklamcılık konusunu genel hatlarıyla okuyuculara anlatarak Türkiye’de üzerinde çok az çalışılmış olan kurumsal reklamcılık kavramına bir giriş yaparak kurumsal reklamcılığın gelişimi, yapılma amaçları, hedef kitlesi, kurumsal reklam mecraları konularını ele alarak kurumsal reklam çeşitlerine ayrıntılı olarak yer vermiştir.

Akademisyen ve uygulamacılara bir kurumsal reklam kampanyasında nelere dikkat edilmesini de açıklayan kitap, uygulamadan örnekler vererek kurumsal reklamın fonksiyonlarını ve etkinliğinin hangi yöntemlerle değerlendirilebileceğini de anlatmaktadır.

Kurumsal reklam ile aşılama teorisi, sistem yaklaşımı ve Grunig ve Hunt’ın ortaya koydukları halkla ilişkiler modelleri arasındaki ilişkiye de değinen bu eser, Türkiye’de uygulanan kurumsal reklam uygulamalarının anlatıldığı bir araştırmaya da yer vererek ülkemizde bu reklamcılığın nasıl uygulandığı konusunda okuyuculara bir fikir vermektedir.

Barkod: 9789944250474
Yayın Tarihi: Ocak 2009
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 14x21
Sayfa Sayısı: 214
Yayınevi: Derin Yayınları
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Oya Tokgöz
Ekim 2024
440.00 TL
Sepete Ekle
Hasan Tutar
Ekim 2024
330.00 TL
Sepete Ekle
Kemal Çağlar
Mayıs 2024
200.00 TL
Sepete Ekle
Selin Tüzün Ateşalp ...
Aralık 2023
265.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2024