İÇİNDEKİLER
İÇİNDEKİLER
BÖLÜM YAZARLARI iii
DERS ETKINLIKLERINI ZENGINLEŞTIRME VE FARKLILAŞTIRMA 1
Serkan Demir
ÖZEL YETENEKLI ÖĞRENCILERIN EĞITIMINDE DIJITAL FARKLILAŞTIRMA 17
Leyla Ayverdi – Yunus Emre Avcu – Hilal Karakış
UZAKTAN EĞITIM VE YAPAY ZEKÂ: BÜTÜNLEŞEN TEKNOLOJILERLE
GELECEĞIN EĞITIMI 43
Cemal Tatlı
EĞITIMDE TEKNOLOJI ENTEGRASYONU VE TEKNOLOJIK PEDAGOJIK ALAN BILGISI 57
Sibel Ergün Elverici
21. YÜZYILDA MATEMATIK ÖĞRETMENININ SIRT ÇANTASI: YAPAY ZEKÂ ILE WEB ARAÇLARININ MATEMATIK ÖĞRETIMINDE KULLANIMI 77
Habibe Güneş – İpek Saralar–Aras
YAPAY ZEKÂ TABANLI QUICKDRAW WEB 2.0 ARACI ILE KELIME ÖĞRETIMI 107
Nilüfer Dinç Demirok – Fatma Güntürkün
ÖĞRETIM VE TEMEL KAVRAMLAR 119
Medine Eda Ceylan – Dr. Murat Balcı
YAPILANDIRMACILIK: 5E ÖĞRENME MODELI, ARGÜMANTASYON VE
ÜÇ BOYUTLU ÖĞRENME 135
Özden Şengül
KALP BAĞI ÇEMBERI 159
Pınar Gezer
ÇOCUKLAR İÇIN FELSEFE ILE MATEMATIK EĞITIMI 171
Sena Ölçer
ÇOCUKLAR İÇIN FELSEFE (P4C) YAKLAŞIMI VE (İLKOKUL)
ÖRNEK DERS UYGULAMALARI 183
Hasret Kökten
STEM YAKLAŞIMI ILE SU OKURYAZARLIĞI EĞITIMI: STEP BY STEP TO SOLUTION WITH STEM ETWINNING PROJESI ÖRNEĞI 205
Şerife Takmaz |