İşletme yönetimi konusunda; Atatürk ve işletmecilik, proje kuruluş yeri, işletmelerin çalışanlarına karşı sorumluluğu, yönetim bilgi akış sistemleri, matris örgüt yapısı, rekabet stratejileri, liderlik ve zaman yönetimiyle ilgili çeviriler ve yazılardan oluşmaktadır.
Pazarlama konusunda toplumsal pazarlama anlayışının önemi, GAP ve pazarlama stratejisi, pazarlama denetimi, uluslar arası pazarlama ve satış konusundaki çeviri ve yazılarla, üniversite ve yüksek okullardaki işletme derslerinde, lisans ve lisansüstü öğrencileri içindir.
Barkod: 9789753530279
|
Yayın Tarihi: Ocak 1990 |
Baskı Sayısı: 3
|
Ebat: 13x19 |
Sayfa Sayısı: 224
|
Yayınevi: Der Yayınları
|
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
|
Dili:
Türkçe |
Ekler:
-
|
|