Kitap üç kısım ve 13 bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde iletişim olgusu genel olarak açıklanmakta ve turizm açısından iletişimin önemine değinilmektedir. Birinci kısımda turizm işletmelerinde konuklarla iletişim ayrıntılı olarak incelenmektedir. Bu kapsamda, ikinci bölümde konuklarla sözlü, sözsüz ve yazılı iletişim; üçüncü bölümde iletişim aracı olarak renkler, semboller ve kıyafetler; dördüncü bölümde pazarlama iletişimi; beşinci bölümde konuk şikâyetleri ve yönetimi; altıncı bölümde konuklarla iletişimin kültürlerarası boyutları ele alınmış.
Konu Başlıkları
| Turizm İşletmelerinde Konuk İletişimi |
| Turizm İşletmelerinde Örgüt İçi İletişim |
| Turizm İşletmelerinde Elektronik İletişim |