Çalışma hayatının getirmiş olduğu zorluklarla ve rekabetle başa çıkabilmek ve ekonomik hayattaki değişimlere ayak uydurabilmek için, işletmeler hizmet kalitelerini arttırmak zorundadırlar. Kalitenin ve de kârlılığın arttırılması hedefine ulaşabilmek için müşteri memnuniyeti önemli rol oynamaktadır. İşletmelerin duygu gösterim kurallarına uygun bir şekilde çalışanın göstermek zorunda kaldığı duygusal emek davranışları bir taraftan müşteri memnuniyetini sağlarken, diğer taraftan da duygusal uyumsuzluk yaşaması durumunda, çalışanların olumsuz tutum ve davranışlar sergilemesine neden olmaktadır. Bu kapsamda, koşulları gereği dünyanın en zor mesleklerinden birini yapan gemi insanlarının yaşadıkları durumları, duyguları, iş-aile çatışmalarını ve iş performanslarını incelemek amacıyla yazılan bu kitap, kaynakların korunması kuramından yola çıkarak söz konusu örgütsel tutum ve davranışlar arasındaki nedensel ilişkileri ortaya çıkartmaktadır.
Deniz İşletmeciliği ve Yönetimi literatürünün gelişmesine katkı sağlayacak olan bu kitap, ileriki çalışmalara da yol gösterici nitelikte bir çalışmadır.
Barkod: 9786256939424
|
Yayın Tarihi: Ocak 2023 |
Baskı Sayısı: 1
|
Ebat: 16x24 |
Sayfa Sayısı: 78
|
Yayınevi: Efe Akademi Yayınları
|
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
|
Dili:
Türkçe |
Ekler:
-
|
|