Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Konaklama İşletmelerinde
Önbüro İşlemleri ve Yönetimi
Eylül 2012 / 2. Baskı / 398 Syf.
Temin edilememektedir.
 
   

İşletmelerin iyi bir yönetim ve yönetiminde başarılı olmak için eğitimli ve nitelikli personeli istihdam etme ihtiyacını doğurmuştur. Turizm sektöründe başarı ve verimlilik her konuda ve her düzeyde iyi eğitim almış, kalifiyeli insan gücü ile mümkündür. Ön büro otel işletmelerinin beyni olarak tanımlanır. Beynin iyi işlemesi de personelin bilgisine, tecrübesine ve yeteneğine bağlıdır. Tecrübe ve yetenek her ne kadar pratik uygulamalarla kazanılırsa da teorik bilgilerin yaşama geçirilmesi başarıyı erken getirir. Bu düşünceyle hazırlanan kitap turizm eğitimi alan öğrencilere yararlı bir kaynaktır

Kitapta, tüm teknolojik ve sosyal gelişmeler dikkate alınmıştır. Ön büro işlemleri sistemleri detaylı olarak açıklanmıştır. Ayrıca teknolojik gelişmelere uygun olarak bilişim teknolojilerinin işletmelerde kullanımı, getiri yönetimi, bütçeleme, oda fiyatlarını belirleme yöntemleri ve konuk ilişkileri ele alınmıştır. Yönetim çalışmalarında gerekli olan raporlar ve istatistiksel veriler örnekler ile açıklanmıştır.

Konu Başlıkları
Genel Bilgiler
Ön Büro
Ön Büro Sistemleri
Oda Çeşitleri
Rezervasyon
Resepsiyon
Resepsiyon Ofisinde Şifler
Ön Kasa
Barkod: 9786055681272
Yayın Tarihi: Eylül 2012
Baskı Sayısı:  2
Ebat: 16x23.5
Sayfa Sayısı: 398
Yayınevi: Detay Yayıncılık
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Ayşe Çelik Yetim
Aralık 2024
140.00 TL
Sepete Ekle
Yunus Emre Genç ...
Ağustos 2024
220.00 TL
Sepete Ekle
Dilaver Tengilimoğlu
Şubat 2024
380.00 TL
Sepete Ekle
Aydın Ünal ...
Mart 2023
305.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2024