Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
3D Studio Max ile Karakter Modelleme
22 Saatlik 3 DVD Eğitim Seti ile Eşsiz bir kaynak!
Kasım 2017 / 4. Baskı / 288 Syf.
Fiyatı: 250.00 TL
Temin süresi 2-3 gündür.
 
Sepete Ekle
   

Karakter modelleme konusu, katı modelleme ve mimari modelleme konularından biraz daha farklı süreçlere sahip; daha çok bilgi, gözlem ve birikim gerektiren bir konudur. Bu eğitim setinde modelleme aşamaları anlatılan karakter modeli, fantastik kitap ve filmlerden tanıdığımız bir yaratık olan orc türündeki karakterlerin bir versiyonu olacaktır. Karaktoris ismini verdiğimiz bu karakterin modelleme sürecinde, 3D Studio Max programının yanı sıra ZBrush, UVLayout, Photoshop, Topogun ve Crazy Bump programlarını da kullanılmaktadır.

3D Studio Max sahnesinde modellenen karakter modeli, ZBrush sahnesinde daha detaylıayrıntılara, dokulara ve renklere sahip olduktan sonra, çalışmanın son hali yine 3D Studio Max sahnesi üzerinde tamamlanacaktır. Bu eğitim setinde düşük poligonlu modellenen karakter modellerinin, nasıl yüksek poligonlara sahip detaylandırmalarının yapıldığını ve kaplama işlemleri için nasıl texture dosyaları hazırlandığını öğreneceksiniz. Çalışmanın sonunda, animasyona hazır hale gelen bir karakter modeline sahip olacaksınız.

3 boyutlu tasarım programlarını kullanmaya alışık olan ya da hiç bir tasarım programı ile çalışmamış olan, kısacası yediden yetmişe herkesin anlayabileceği şekilde hazırlanan eğitim seti ile konu hakkında tecrübe sahibi olsun ya da olmasın herkes karakter modelleme sürecini rahat bir şekilde öğrenebilecektir.

Konu Başlıkları
Karakter Modellemeye Genel Bakış
Karakter Modelleme Ortamının Hazırlanması
Gövdenin Modellenmesi
Bacak ve Ayakların Modellenmesi
Kol ve Ellerin Modellenmesi
Kafa ve Yüz Modellenmesi
Göz ve Kulak Modellenmesi
Ağız ve Dişlerin Modellenmesi
Zırh ve Kıyafet Modellenmesi
UVLayout ile Unwrap İşlemleri
ZBrush Arayüzü ve Sculpting Kavramı
Stroke, Brush ve Alpha Tipleri
Modelin Sculpting İçin Hazırlanması
Zırh Parçalarının Sculpting İşlemleri
Etek Sculpting ve Renklendirme İşlemleri
Gövde Sculptingİşlemleri
Yüz ve Kafanın Sculpting ve Renklendirmeİşlemleri
Model Parçalarının Renklendirme İşlemleri
ZBrush ile Diffuse Map Bake İşlemleri
Topogun ile Normal Map Bake İşlemleri
Texture Parçalarının Birleştirilmesi
Material Kaplama İşlemleri
CrazyBUmp ile Specular Map Düzenleme İşlemleri
ZBrush Renderİşlemleri
3D Studio Max Render İşlemleri
Barkod: 9786054205905
Yayın Tarihi: Kasım 2017
Baskı Sayısı:  4
Ebat: 19x23
Sayfa Sayısı: 288
Yayınevi: Kodlab Yayın Dağıtım
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: DVD

 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2024