Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Pazarlama Yönetimi
Kasım 2024 / 1. Baskı / 591 Syf.
Baskısı tükenmiştir.
 
   

Pazarlama, bütün işletme fonksiyonları içerisinde işletmenin dış çevresi ile en yoğun etkileşimi olan fonksiyonudur. Bu yönüyle pazarlama, hem dinamik hem de işletmeler açısından önemli bir değişim ve dönüşüm aracıdır. İşletmenin dış dünya ile uyumunu sağlayan ve iç çevresini de bu yönde değişime zorlayan bir araç. Günümüzde sadece kar amacı güden kurumlar değil, kar amacı gütmeyen kurum ve kuruluşlar, kamu kurumları, siyasi partiler, şehirler ve hatta kişiler de pazarlama biliminin enstrümanlarını kendi amaç ve hedefleri için kullanmakta.

Pazarlama bilimi ile ilgili teorik çalışmalar ve uygulama alanları her geçen gün artarak devam etmekte. Bu çalışmalar pazarlama bilimine katkı sağlamakta ve yeni çalışmalar için de yol gösterici olmakta.

Kitap, özellikle üniversitelerde lisans düzeyinde kaynak olarak yararlanılmak üzere ondört bölüm olarak planlanmış.

(Önsözden)

Konu Başlıkları
Pazarlamanın Konusu, Kapsamı ve Gelişimi
Pazarlama Yönetimi ve Pazarlama Planlaması
Değişen Pazarlama Çevresi ve Küresel Pazarlama
Pazarlamada Bilgi Teknolojileri ve Bilgi Sistemleri
Pazarlama Yönetiminde Pazarlar
Pazar Ölçümü ve Hedef Pazar Seçimi
Ürün Politikaları ve Yönetimi
Fiyatlandırma Politikaları ve Yönetimi
Dağıtım Kanalları ve Lojistik Yönetimi
Pazarlama İletişimi Yönetimi
Marka Yönetimi ve Konumlandırma
Pazarlama Etiği
Kriz ve Durgunluk Dönemlerinde Pazarlama Yönetimi
Pazarlama Yönetiminde Denetim ve Kontrol
Barkod: 9786053339199
Yayın Tarihi: Kasım 2024
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 591
Yayınevi: Beta Basım Yayın
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2024