Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü
Ocak 2012 / 1. Baskı / 132 Syf.
Baskısı tükenmiştir.
 
   

Son yıllarda işletmeler, tüketiciler için değer yaratma konusunda çok daha fazla çaba göstermekte ancak tüketici istek ve ihtiyaçlarının hızla değişmesiyle bu değişime ayak uydurmada yetersiz kalmaktadırlar. Rekabetin yoğun olarak yaşandığı günümüz dünyasında markalar pazarlama için değerli varlıklar haline gelmiş bunutn sonucunda tüketicinin istek ve ihtiyaçlarına cevap verme olgusu işletmlerin temel politikası olmuştur. Bu durum, rakiplerine karşı rekabet üstünlüğü sağlaması için işletmeleri somut faydalardan çok değer yaratan soyut faydalara yöneltmiştir.

Soyut faydalar, tüketicinin markaya olan davranışlarını olumlu veya olumsuz yönde etkileyecek bilişsel ve duygusal öncü çağrışımlardır. Bu çerçevede bu araştırmada, tüketici temelli marka değerini oluşturan boyutları incelemek ve geçerliliğini test etmek için, Kayseri’de yaşayan otomobil kullanıcılarına yönelik bir anket çalışması yapılmış ve bulanık analitik hiyerarşi prosesi yöntemi ile tüketiciler için en değerli olan marka belirlenmiştir.

Konu Başlıkları
Marka ile İlgili Temel Kavramlar
Marka Değeri Tüketici Temelli Unsurlar
Barkod: 9786055729240
Yayın Tarihi: Ocak 2012
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 132
Yayınevi: İdeal Kültür Yayıncılık
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Hüseyin Aktaş ...
Eylül 2024
310.00 TL
İndirimli: 279.00 TL (%10)
Sepete Ekle
Füsun Çınar Altıntaş ...
Eylül 2024
130.00 TL
Sepete Ekle
Ahmet Arslan
Eylül 2024
595.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2024