Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Konaklama İşletmelerinde
Önbüro İşlemleri ve Yönetimi
Kasım 2014 / 2. Baskı / 239 Syf.
Temin edilememektedir.
 
   

Bu kitap daha çok uygulamaları dikkate alarak ön büro konusunda eğitim gören her düzeydeki öğrencilerin, konaklama işletmelerinde çalışan personelin, konaklama ağırlama işletmeleri yöneticilerinin bilgi gereksinimlerini bir ölçüde karşılamak amacıyla hazırlanmıştır.

Genellikle ön büro, sadece müşterilerin rezervasyonları, karşılanmaları, konaklama süreçleri ve ayrılışları ile ilgilenen teknik bir departman olarak algılanır. Oysa bu görüş yeterli değildir. Ön büro, ifade edilen teknik çalışmaların yanı sıra büyük ölçüde insan psikolojisiyle ilgili koşullarla ilgilenmektir. Dolayısıyla, ön bürodaki işlerin bir çoğu psikoloji bilgisi gerektirir. Bu kitapta bu konu da ele alınmaya çalışılmıştır.

Konu Başlıkları
Turizmin Dünü Bugünü ve Geleceği
Turizm Endüstrisi
Konaklama Endüstrisi
Konaklama İşletmelerinde Ön büro
Ön Büro Sistemleri
Ön Büroda Kullanılan Belgeler
Ön Büroda Çalışma Saatleri
Rezervasyon
Karşılama – Kabul
Müşteri Konaklama İşletmesinde Kaldığı Süreç İçinde Ön Büro Müşteri İlişkisi
Dosyalama
Santral
Ön Büro Yönetimi
Ön Büro Hukuku
Barkod: 9789758326884
Yayın Tarihi: Kasım 2014
Baskı Sayısı:  2
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 239
Yayınevi: Detay Yayıncılık
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Ayşe Çelik Yetim
Aralık 2024
140.00 TL
Sepete Ekle
Yunus Emre Genç ...
Ağustos 2024
220.00 TL
Sepete Ekle
Dilaver Tengilimoğlu
Şubat 2024
380.00 TL
Sepete Ekle
Aydın Ünal ...
Mart 2023
305.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2024