Sosyal amaçların yanında kurumlar; tanıtım yapmak, kurum imajı oluşturmak ya da var olan imajını güçlendirmek, ürün ya da hizmet tanıtımları yapmak, kurumsal bağlılığı arttırmak ve daha birçok amaç için halkla ilişkiler projeleri gerçekleştirmektedirler. Bu bağlamda proje sürecinin sağlıklı olarak yürütülmesi ve sonuçlandırılması büyük önem taşımakta ve halkla ilişkiler uzmanlarına her zamankinden daha fazla sorumluluk yüklenmektedir.
Bu kitap, her geçen gün önemi artan ve titizlikle ele alınması gereken halkla ilişkiler projelerinin başarıyla sonuçlanması için hangi unsurlara dikkat edilmesi gerektiğini ödüllü örneklerle açıklamaktadır. Ayrıca halkla ilişkiler meslek örgütleri tarafından gerçekleştirilen halkla ilişkiler proje yarışmalarının değerlendirme kriterleri de ele alınmıştır. Buradan hareketle mesleki gelişmeler ortaya konulurken, ideal bir halkla ilişkiler projelendirme sürecinin basamakları, yarışma kriterlerinden yapılan analiz sonucunda dünya standartlarına uygun kriterlerle açıklanarak bilgilerinize sunulmuştur.
Eser, bu alandaki teorisyenlerin ve araştırmacıların yanı sıra, tüm sektörlerde halkla ilişkiler çalışmalarını yürüten profesyonellerin, farklı sektörlerde stratejik görevlerde bulunan yönetici ve çalışanların ve öğrencilerin de yararlanabileceği yol gösterici bir nitelik taşımaktadır.
Barkod: 9786051330426
|
Yayın Tarihi: Eylül 2014 |
Baskı Sayısı: 5
|
Ebat: 16x24 |
Sayfa Sayısı: 698
|
Yayınevi: Nobel Yayıncılık
|
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
|
Dili:
Türkçe |
Ekler:
-
|
|