Günümüzde, artık her alanda, en çok kullanılan kelimelerden biri olan strateji deyimi, halen gizemini korumaktadır. Belli bir amaca ulaşmak için gücün oluşturulmasını, geliştirilmesini ve kullanılmasını kapsayan stratejinin nasıl oluşturulacağı, tam olarak açıklığa kavuşturulamamıştır. Menfaatlerimize ulaşmak için;
• Nasıl bir güç oluşturmalıyız?
• Ne tür bir hedef belirlemeliyiz?
• Hedefe ulaşmak için nasıl bir konsept takip etmeliyiz?
• Stratejinin güç, hedef ve konsept unsurları arasında nasıl bir denge kurmalıyız?
• Strateji oluşumuna en önemli etkiyi yapan 'Anahtar Stratejik Faktörleri' nasıl belirlenmeli, bu faktörlere uygun bir stratejiyi nasıl oluşturmalı ve uygulamalıyız?
Bu kitapta yukarıdaki tüm sorulara cevap aranmış ve bir 'Strateji Oluşturma Modeli' ortaya konmuştur.
Barkod: 9786053774907
|
Yayın Tarihi: Haziran 2011 |
Baskı Sayısı: 1
|
Ebat: 16x24 |
Sayfa Sayısı: 110
|
Yayınevi: Beta Basım Yayın
|
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
|
Dili:
Türkçe |
Ekler:
-
|
|