Pazarlama uygulamalarının tüm tarafları modern pazarlama kavramını iyi bilmeli ve alacakları her kararda bu kavramın değişen öğretilerini göz önünde bulundurmalıdır.
Oluşturulacak fayda ve sürdürülebilirlik için bu son derece önemlidir. Değişen ve gelişen dünyada pazarlamanın konusu da her geçen gün değişmekte ve genişlemektedir. Bu kitap başlangıç yapmak isteyenler için modern pazarlama ilkelerini örneklerle sunmayı amaçlamıştır.
(Tanıtım Bülteninden)
Konu Başlıkları
Pazarlama ve Gelişimi
Stratejik Planlama ve Pazarlama Yönetimi
Pazarlama Çevresinin Analizi
Pazarlama Bilgi Sistemi ve Pazarlama Araştırması
Tüketici Satın Alma Davranışı
Pazar Bölümlendirme
Ürün, Hizmet ve Marka
Yeni Ürün Geliştirme ve Ürün Yaşam Eğrisi Stratejileri